Praktische workshop van ETAGO waarin je met behulp van een werkblad ontdekt dat je met contentmarketing het hart van je klant kunt bereiken.

Als je start met contentmarketing,
bouw je autoriteit en kennisvoorsprong op, juist in de snel veranderende wereld

Inschrijving geopend

10 september | 14 – 17 uur

Je klant is op zoek naar waardevolle informatie

In de zakelijke markt, dus ook in het technisch mkb, moet de klant jou snappen en jij hem of haar. Dat werkt als je een relatie met elkaar hebt op basis van vertrouwen.

Maar de zakelijke koper is aan het veranderen. Hij of zij zoekt ook zelf naar informatie, vooral online en steeds meer mobiel. Hij is een anonieme, emotionele, veranderlijke koper geworden die minder loyaal is dan de b2b-klant van vroeger.

Als jij informatie levert die nuttig is voor een klant help je hem verder, op ieder moment in zijn oriëntatie- of beslissingsproces. Dat is contentmarketing.

Voor contentmarketing heb je een lange adem nodig, maar je bouwt er veel concurrentievoordeel mee op en bereikt het hart van de klant.

ETAGO netwerkworkshop:

Raak het hart van de b2b-klant

Praktische workshop van ETAGO waarin je met behulp van een werkblad ontdekt dat je met contentmarketing het hart van je klant kunt bereiken.

In slechts 2 uur ontdek je onder meer:

  • Welke expertise je kunt omzetten in informatie waarnaar je klanten op zoek zijn
  • Bij welke trends en actualiteiten je kunt aanhaken om zichtbaar te worden
  • Hoe je succes met contentmarketing kunt boeken in beperkte tijd
  • Dat je al heel wat bruikbare content hebt liggen
  • Hoe je grip krijgt op de kanalen om je doelgroepen te bereiken
  • Hoe je een heldere koers en aanpak ontwikkelt die praktisch uitvoerbaar zijn
  • Hoe je bepaalt of het succesvol is wat je doet
  • En: hoe je het hart van jouw klant kunt bereiken!

Contentmarketing? Dat zijn blogs, ebooks, white papers, video’s, inhoudelijke events, magazines, brochures en publiciteit in de media. Online en offline.

Wil jij je klanten inspireren?

De wereld verandert snel. De grote bedrijven winnen niet van de kleine, maar de langzame worden ingehaald door de snelle. En dat zijn de spelers die digitaal de weg weten, klanten online weten te activeren en acties steeds optimaliseren, gebruiksvriendelijk en persoonlijk.

Klantbelang gaat voor eigenbelang. Vandaag de dag is vooral het verhaal van een bedrijf of organisatie geloofwaardig dat maatschappelijk gerichte waarden combineert met een duurzaam en geloofwaardig doel.

Als jij met dat uitgangspunt focust op het inspireren van klanten en waardevolle informatie levert die hen verder helpt, bouw je aan duurzame relaties en diepe verbinding. Met contentmarketing kun je slim inspelen op de veranderde behoeften van de markt. Ken je ook online de weg dan bouw je nog meer voorsprong en onderscheid op.

k

Raak het hart van de b2b-klant

10 september

 

}

Tijdstip

14 – 17 uur

Locatie

Heffiq te Vianen
Saskia de Jong

Saskia de Jong

is de initiatiefnemer van ETAGO

Over de trainer Saskia de Jong

Als marketeer en mediakenner in de b2b is Saskia de Jong onder de naam DeJong&Verder al sinds 1995 werkzaam.

Frequente zichtbaarheid met een goed verhaal vormt dagelijks haar rode draad in wat zij voor klanten doet. Ze heeft veel ervaring met marketing en communicatie in de technische sector.

Saskia is sinds 2014 met contentmarketing bezig als aanpak en denkwijze, en al veel langer met alle communicatievormen en kennisoverdracht die klanten waarde bieden. Sinds 2017 geeft ze cursussen en presentaties over contentmarketing.

Ze doet haar kennis op via vakliteratuur (NL en EN), (internationale) congressen en natuurlijk door projecten bij klanten. Heeft tal van modellen, planners en werkbladen ontwikkeld om een succes te maken van contentmarketing, gebaseerd op eigen research en ervaring.

Saskia is ook de initiatiefnemer van ETAGO.

Deze ETAGO-workshop duurt 2 uur en vindt plaats op 10 september. Na de workshop is er een netwerkbijeenkomst, met hapje en drankje.

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Erg leerzaam en vooral het feit dat de deelnemers werkzaam zijn in dezelfde markt was van extra toegevoegde waarde.
> Management assistent producent technische bouwmaterialen

Ik kan iedereen aanraden om de cursus te volgen en gebruik te maken van de expertise van Saskia.
> Senior account manager producent technische bouwmaterialen

Saskia heeft me een structuur, tips en tricks aangereikt die mij helpen meer traffic en innovatie te stimuleren.
> Innovatiecoach

Ik heb geleerd om bij het begin te beginnen en niet direct met het einddoel bezig te zijn.
> Marketing assistent producent technische bouwmaterialen

Leuk en leerzaam. Ik heb er veel van opgestoken.
> Technisch tekenaar architectenbureau

Als je focust op wat je doelgroep interesseert en van je kennis en expertise een ijzersterk verhaal maakt, dan draagt dat bij aan verkoop en je marktpositie; dat is contentmarketing

Hoe, wat en waar

  • Wanneer: dinsdag 10 september 2019
  • Waar: Heffiq te Vianen
  • Tijd workshop: 14.00 – 16.00
  • Tijd netwerkbijeenkomst: 16.00 – 17.00
  • Waarde netwerkworkshop: 97 euro
  • Je spaart 2 EE punten (ETAGO Educatie punten)

De netwerkworkshops van ETAGO

De netwerkworkshops van ETAGO bestaan uit 2 onderdelen:

  1. Workshop – eerst ga je concreet en praktisch aan de slag met een inhoudelijk onderwerp
  2. Strategisch netwerken – daarna is er tijd elkaar te leren kennen en verder te praten (met lekker hapje en drankje).
Je maakt nu 3 maanden voordelig kennis met ETAGO:
Je krijgt korting op workshops, cursussen en andere producten. Aan events tot 100 euro neem je 2x gratis deel. Regelmatig ontvang je daarover per mail informatie.

Ben je zelfstandig of zzp’er? Dan betaal je voor 3 maanden lidmaatschap € 19. Voor een ondernemer of werknemer in loondienst is het € 29. Bedragen zijn excl. btw.
Voor het eind van deze periode contact ETAGO je of je deze kennismaking wilt omzetten naar een jaarlidmaatschap.

Technici houden van bedrijven die content produceren

In de technische sector is kennis de motor van de organisatie. Het is de basis voor een goed en waardevol verhaal én de basis van contentmarketing.

Als jouw content door anderen wordt gelezen of gezien en gedeeld creëer je een groot bereik, breid je je netwerk en klantenbestand fors uit en versterkt je marktpositie.

Met jouw waardevolle content bereik je het hart van je klant en zet jij je organisatie op de kaart. In deze netwerkworkshop van ETAGO ontdek je dat dit ook kansrijk is voor jou!

Schrijf je nu in

10 september | 14 – 17 uur